გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობები
|
საგანი/პედაგოგი
|
ფიზიკა/ლიანა ქვილორია
|
სწავლების საფეხური /კლასი
|
მეორე საფეხური /VII კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
5 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროების მოსწავლე არ მყავს
|
გაკვეთილის აქტუალობა
|
წყლის აგრეგატული მდგომარეობები და მათზე დაკვირვება ,ანალიზის და სინთეზის უნარების განვითარება.
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
· მოსწავლე განასხვავებს წყლის აგრეგატულ მდგომარეობებს ერთმანეთისგან, ადეკვატურად იყენებს შესაბამის ცნებებს.
· მოსწავლე აღწერს ნივთიერების სამ აგრეგატულ მდგომარეობას.
· მოჰყავს ნივთიერების სამი აგრეგატული მდგომარეობის მაგალითები ყოველდღიური ცხოვრებიდან.
· გამოთქვამს ვარაუდს ბუნებაში ნივთიერების ერთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორეში გადასვლის მიზეზების შესახებ და ამოწმებს ცდით.
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეს უნდა ჰქონდეს ცოდნა რა პირობებშიხდება ერთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორეში გადასვლა.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
საშინაო დავალება , ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
სახელმძღვანელო, ცდისთვის: წყალი, ელექტრო მადუღარა. ყინული.
კომპიუტერი, ელექტრონული პრეზენტაცია.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
კლასის ორგანიზება _ 2 წუთი.
გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა
აქტივობა 1 _ საშინაო
დავალების შემოწმება -ინდივიდუალური -5 წუთი.
აქტივობა 2 _ კითხვა-პასუხი-მთელი კლასი _ 15 წუთი.
· რამდენ აგრეგატულ მდგომარეობაში შეიძლება იმყოფებოდეს ნივთიერება?
· დაასახელეთ მყარი ნივთიერებები, თხევადი ნივთიერებები, აირადი ნითიერებები.
· როგორ გადავიყვანოთ მყარი ნივთიერება-ყინული თხევად ნივთიერება-წყალში ან პირიქით?
· როგორ გადავიყვანოთ წყალი აირად მდგომარეობაში?
გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის კონსტრუირება
აქტივობა 3 _ მინი ლექცია_ ელექტრონული პრეზენტაციის ჩვენებით -12 წუთი.
ელექტრონული პრეზენტაცია მომზადებულია თემაზე: ,,ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობა’’.
გაკვეთილის C ფაზა _ რეფლექსია
აქტივობა 4 _ დისკუსია-მთელი კლასი-11 წუთი.
აქტივობა 5 _ ილუსტრაციებზე დაკვირვება - 7 წუთი.
საშინაო დავალების მიცემა _ 2 წთ.
მოსწავლეთა შეფასება _ 2 წუთი.
|
No comments:
Post a Comment