შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
მინიმალური
1-2 ქულა
|
საშუალოზე დაბალი
3-4 ქულა
|
საშუალო
5-6 ქულა
|
საშუალოზე მაღალი
7-8 ქულა
|
მაქსიმალური
9-10 ქულა
|
აქტიური მონაწილეობა
|
საკუთარი სურვილით არ მონაწილეობს
|
იშვიათად მონაწილეობს
|
მონაწილეობს
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
მონაწილეობს და მსჯელობს ხშირად
|
სხვისი აზრის მოსმენა და პატივისცემა
|
არ აინტერესებს სხვების აზრი
|
არ უსმენს სხვებს , აწყვეტინებს
|
ყოველთვის არ უსმენს, მაგრამ აქვს არაადეკვატური რეაქციები
|
უსმენს სხვებს და ცდილობს იყოს კორექტული
|
აანალიზებს სხვების აზრებს და კორექტულია
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
უჭირს საკუთარი აზრის გამოთქმა
|
ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
მეტ-ნაკლებად ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
ყოველთვის დამაჯერებლად ასაბუთებს საკუთარ აზრს და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
|
კონცენტრირება სამუშაოზე
|
არ არის კონცენტრირებული
|
ზოგჯერ ახერხებს
|
ცდილობს მაგრამ ეფანტება გონება
|
ძირითადად კონცენტრირებულია
|
მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია.
|
მასწავლებლის თვითშეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
კი
|
არა
|
გავანაწილე თუ არა დრო სწორად
| ||
გამოწვევა იყო თუ არა მოტივირებული
| ||
ვიჩენდი თუ არა ყურადღებას ყველა მოსწავლისადმი
| ||
აქტივობა ემსახურებოდა თუ არა მიზანს
| ||
ვიყენებ თუ არა აქტიური მოსმენის ტექნიკას?
| ||
ვაძლევ თუ არა განსაზღვრულ დროს მოსწავლეებს კითხვებზე პასუხის გასაცემად?
| ||
ყველა სიტყვას წარმოვთქვამ თუ არა ნათლად და მკაფიოდ ?
|
No comments:
Post a Comment