შეფასების სქემა

შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
მინიმალური
1-2 ქულა
საშუალოზე დაბალი
3-4 ქულა
საშუალო
5-6 ქულა
საშუალოზე მაღალი
7-8 ქულა
მაქსიმალური
9-10 ქულა
აქტიური მონაწილეობა
საკუთარი სურვილით არ მონაწილეობს
იშვიათად მონაწილეობს
მონაწილეობს
ყოველთვის მონაწილეობს
მონაწილეობს და მსჯელობს ხშირად
სხვისი აზრის მოსმენა და პატივისცემა
არ აინტერესებს სხვების აზრი
არ უსმენს სხვებს , აწყვეტინებს
ყოველთვის არ უსმენს, მაგრამ აქვს არაადეკვატური რეაქციები
უსმენს სხვებს და ცდილობს იყოს კორექტული
აანალიზებს სხვების აზრებს და კორექტულია
საკუთარი აზრის  დასაბუთებულად წარმოდგენა
უჭირს საკუთარი აზრის გამოთქმა
ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
მეტ-ნაკლებად ასაბუთებს საკუთარ აზრს
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ აზრს
ყოველთვის დამაჯერებლად ასაბუთებს საკუთარ აზრს და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
კონცენტრირება სამუშაოზე
არ არის კონცენტრირებული
ზოგჯერ ახერხებს
ცდილობს მაგრამ ეფანტება გონება
ძირითადად კონცენტრირებულია
მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია.


მასწავლებლის   თვითშეფასების სქემა

კრიტერიუმები
კი
არა
გავანაწილე თუ არა დრო სწორად


გამოწვევა იყო თუ არა მოტივირებული


ვიჩენდი თუ არა ყურადღებას ყველა მოსწავლისადმი


აქტივობა ემსახურებოდა თუ არა მიზანს


ვიყენებ თუ არა აქტიური მოსმენის ტექნიკას?


ვაძლევ თუ  არა განსაზღვრულ დროს მოსწავლეებს კითხვებზე პასუხის გასაცემად?


ყველა სიტყვას წარმოვთქვამ თუ არა ნათლად  და მკაფიოდ ?          


No comments:

Post a Comment